Nepreberači Dobierok

NEPREBERAČI

Neprebranie dobierky sa stáva na Slovensku čoraz populárnejším športom a nám nezostáva nič iné, ako sa proti správaniu týchto nezodpovedných osôb adekvátne brániť. Preto vás prosíme, ak nemáte záujem objednaný tovar skutočne prevziať, nedokončujte objednávku, prípadne sa naučte poslať stornovací mail, verte, že ušetríte energiu a prostriedky inému človeku.

Vy čestní a féroví - neviete o čom píšem? Proces je veľmi jednoduchý. Človek sadne k internetu, nezodpovedne dokončí na stránke objednávku a keď mu príde oznámenie, že má dobierku za X Eur, jednoducho ju neprevezme. Balíček sa nám vráti a my zisťujeme, či je to chyba pošty alebo objednávateľa. Niektorí nás surovo vypnú, niektorí nás po zdvihnutí telefónu z fleku častujú urážkami, iní nám posielajú cez SMS vymyslené príbehy, niekto prosí, nech mu to zašleme druhýkrát, že si nepraje byť vyradený z databázy zákazníkov a byť zverejnený v tomto okienku hanby. Ale zásielka sa nám vráti aj druhýkrát. Takto zareagovalo 95% z ľudí, ktorí sľubovali nápravu a prosili o opätovné poslanie. Po tejto skúsenosti sme sa rozhodli druhýkrát tovar zasielať výlučne až po úhrade sumy objednávky, navýšenej o čiastku 5,-Eur

Upozorňujeme vás, že objednávku evidujeme až do doby, kým nebude celá vyexpedovaná, alebo stornovaná jednou, či druhou stranou. Zrušenie objednávky akceptujeme jedine písomnou alebo mailovou formou, nie telefonicky. Po všetkých tých bájkach, čo sme za celú éru existencie e-shopu napočúvali od neférových zákazníkov sa držíme formy, ktorá sa dá ľahko preveriť a dokázať.

Vážime si všetkých zákazníkov rovnocenne, a tak ku každej objednávke pristupujeme zodpovedne. Zaplatí sa poštovné, balné, práca človeka, ktorý zásielku kompletizuje, administratívne spracováva, zaplatí sa ekonómka, ktorá tovar vyradí zo skladového hospodárstva a vyrobí faktúru. Aby toho nebolo málo, keď sa zásielka vracia, zaplatíme ešte aj návratné. Pri jednej neprevzatej dobierke nám vzniká priama finančná strata minimálne 5 €. Ak to povieme právnou rétorikou: § 420 ods. 1 zákona č, 40/1964 Zb, občiansky zákonník: Každý zodpovedá za škodu, ktorú spôsobil porušením právnej povinnosti.

Následky neprevzatia dobierky

Od každého nepreberača bude vymáhaná škoda 5,-Eur za každú jednu neprevzatú zásielku. V sume sú zarátané naklady poštovného, balného, kompletizácia zásielky, ekonómka a fakturácia a poplatok za vrátku zásielky.
Nepreberači dobierok budú neodvolateľne vyradení z databázy, čím sú bez šance objednať si hocijaký tovar z nášho e-shopu. Tento stav platí do vyrovnania škôd.
Nepreberači dobierok budú každý mesiac uverejnení v novinkách, ako aj na facebook stránke Naj-Šperk.
Nepreberači dobierok budú uverejnení v nižšie uvedenom okienku hanby, ktoré už používajú aj iné obchody a ktorým ďakujeme za túto službu.

Možnosť nápravy

Každý z nás v živote spraví prešľap, alebo ho okolnosti bytia prinútia učiniť ho. Chápeme to a preto dávame každému človeku šancu spraviť nápravu: po dohovore nám dotyčný človek uhradí sumu 5,- € za každú jednu neprevzatú dobierku, ktorou kompenzuje naše straty. Keď čiastka dorazí, jeho meno bude vymazané zo zoznamu a človek si môže znova normálne objednávať. Prvú zásielku však musí zaplatiť dopredu priamym prevodom na účet. Každému oznámime koľko stojí jeho vybraný tovar + poštovné + spomínaná kompenzácia.

Okienko hanby a zverejnenie osoby v danom formáte je v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov.

 

Okienko hanby

Tieto mená sú za celú existenciu www.alexshop.sk a sú zverejnené preto, aby pomohli aj iným distribúciam a e-shopom, aby sa mali na pozore pred ľuďmi, ktorí vedome škodia. Noví nepreberači sú zvýraznení.

                    Janka Žilinkova Dolná 8 šala 92701                                                               

David Taschner ,Učiteľska 42,Bratislava

Ladislav Horvath,  Vávra Šrobára 5 ,Šala 92701
 
Kristína Jenisová, Zlaté Moravce Hviezdoslavova , 1748/12